Re: głośniki Manta vs Logitech

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 13:04:01 MET

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" <julas_at_no.junk.toya.net.pl> napisał w
wiadomości news:bvg36k$dvc$1_at_news.atman.pl...

> Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozwolisz, że wyciąganie wniosków
> pozostawie kumplowi bo nie wiem czy mu model z subwooferem przypasuje ;)

Spoko. Powiedz mu tylko odemnie, że jak kupi model bez subwoofera a kiedyś
go usłyszy u kogoś to będzie bardzo żałował, że sam nie ma ;)) Mam Creative
Inspire 5,1 i bez głośnika basowego bym to wyrzucił.

--
pozdrawiam
Marcin