Re: Co pożera RAM ?

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 12:21:35 MET

Użytkownik "neelix" <aneelix_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Po zamknięciu kilku aplikacji wolne zasoby osiągają zaledwie 25%. Mam
> Windowsa SE, 512MB RAM, Neostradę, skaner, drukarkę i kilka rzeczy, które
> powinien posiadać przeciętny komputer. Do niedawna wystarczało 160MB. Po
> połączeniu z internetem zasoby potrafią spaść do 1 %, a nawet do 0% i nie
> można już nic otworzyć. Coś pożera RAM. Jakiś wirus czy może trzeba
dokupić
> trochę pamięci ? Sprawdzałem antywirusem, ale nic nie znalazł. A może to
ta
> Neostrada coś kaszani ? Dziwi mnie jedno. Już drugi raz musiałem
> [...]

Ja mam 98SE 1GB Ram i też mam mało zasobów....
To nie jest problem małej ilości pamięci tylko samego systemu
operacyjnego...
...i oczywiście ilości procesów działających w tle (sterowniki pilota,
"wypasionej" myszy,
skanerów antywirusowych, GG, Kazy, programów obsługujących piloty, skanery,
drukarki etc.)
Po starcie wciśnij Ctrl+Alt+Delete i zobacz ile tego masz...

ax