Re: NTG....

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 11:20:17 MET

> Twoje wyobrażenia o grupie są tylko Twoimi wyobrażebiami, a cel
> powstania grupy jest jasno ujęty w FAQ. Zapoznaj się z nim.
> Zapoznaj się także z zaleceniami dot. delimiterów i sygnatur. Bo w tej
> chwili Twoje posty wyglądają jak wypociny filozofującego lamera...

Oj jasiek jasiek... jesli o tym mowi wiecej niz jedna osoba to cos nie do
konca jest oczywiste. Zanim ktos zacznie mi cytowac FAQ myslac ze jest bosem
bo zna go na pamiec a co wiecej ma go w ramkmach na scianie niech mnie
chwile poslucha to moze w koncu ktos laskawie zaskoczy do czego pije. Wiem
ze w FAQ grupy jasno wszystko jest ujete, nie mowie ze nie. Tylko ze jest
inny problem - znaczenie nazwy grupy "pecet" krzaczy sie z jej FAQ
(oczywiscie nie wyklucza). Nie kazdy jest stalym bywalcem grupy, niektorzy
odwiedzajacy grupe przychodzi na nia od swieta zadac jakies pytanie bo
czegos nie czai - taka osoba na pewno nie bedzie czytala instrukcji obslugi
a po prostu wybierze grype dyskusyjna o takiej nazwie jaka mu sie kojarzy z
wlasnym problemem. I nie dziwcie sie ze padaja pytania dotyczace
oprogramowania - takie pytania sa i beda zanim ktos nie zawezy nazwy grupy
do jej znaczenia opisanego w FAQ. Gdyby byla grupa
pl.comp.pecet.oprogramowanie - stworzona specjalnie dla dzialu software z
pewnoscia byloby to na reke. Bo "nowe-programy" srednio kojarzy sie z
software a raczej z softem ktory jeszcze nie wszedl powszechnie do uzycia.
Wow! widze ze uzyles slowa "lamer", heh... i jak bylo? :) Zanim kogos
nazwiesz lamerem - doucz sie, bedzie to z korzyscia dla Ciebie i dla
wszystkich w okol. Mysle ze Netykietka rowniez jest Ci obca. Nie oskarazaj
kogos za to ze probuje w jakis sensowy sposob dojsc problemu - a jesli tak
to podaj swoje argumenty i uzasadnij dlaczego tak myslisz. Inaczej ktos moze
Cie nazwac krytykantem (nie mylic z krytykiem).

 Pozdrawiam!
 Dariusz "aidahow" Socha
 dareksocha_at_onet.pl
 www.dareksocha.republika.pl
 Asus P4P800 + Pentium4 2,4C + 512MB PC3200 CL2,5
 Radeon9000pro 64MB (3,6ns) + WD 40GB 7200 ATA100