Re: Uciszenie dysku

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 11:02:15 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nosp_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Powieś go na gumkach od majtek w module 5,25'. Ja tak mam i jest OK,

Sposób całkiem fajny, ale jak poradzić sobie z dyskiem, który ma być w
kieszeni?
Mój Seagate 80GB pracuje w kieszeni Tracera, na specjalnych gumkach (dodałem
też parę własnych) a mimo to jest najgłośniejszym elementem komputera. Czy
ktoś spotkał się może z kieszeniami które potrafią REALNIE wyciszyć dysk?

Pzdr

A.