Re: Tuner Winfast TV 2000 XP - problem

Autor: Pietro (pietrom_at_tenbit.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 07:51:52 MET

Bardzo dziekuje za podpowiedz.
Mam kablowke Multimedia i sa zakodowane dwa albo trzy Canaly+ na pewno jest
zwykly i niebieski!!
Z czestotliwosciami to bedzie trudno ale poszukam.
Problem tkwi w tym ze nie umiem ustawic tych programow i chyba potrzebuje
dobrego opisu ja to sie robi!!

Użytkownik "Paweł Starzyński" <pawel_at_NOSPAMstarzynski.com> napisał w
wiadomości news:bvf5jg$nvg$1_at_korweta.task.gda.pl...