Re: nudzi mi się-podziw

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 02:47:07 MET

Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sebastian" <schmielarek(fuck_you)@hot.pl> napisał w wiadomości
>
> A ja powoli doszedlem do wniosku ze jesli te plyty zainstalowane sa z
> b.dobrymi zasilaczami, z dobrymi kosciami pamieci, z dobra grafika to te
> plyty dzialaja dobrze :)

Mam w firmie 5 sztuk, athlony xp 1700+, pamieci kingstone 512MB ddr,
zasilacze chieftec hpc-420costam;), gf2mx400 64mb. Na początku resetowały
się biosy, ale po kilku miesiącach 24/7 problem ustąpił, nie wiem czemu. :)
Ale juz sie nie resetuje.
Pozatym zero problemów.
Aha są to wersje z dzwiekiem C-Media i felerem tego jest cichy dzwięk
bezpośrednio z wyjścia na karcie.
Na sis'ie tez to było chyba.
Pozdro! :)