Re: nudzi mi się-podziw

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 01:12:58 MET

Użytkownik "MAYDAY" <g.oNO_SPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ludziom się naprawdę nudzi. ja mam 5 ECS 4 k7s5a i 1 k7vta3 i zero
> problemów. problemy mają ludzie którzy się nie znają na sprzęcie
> komputerowym. zamiast tanich komputerów powinni sobie kupić konsole do
gier
> i maszynę do pisania.

Tak Ci się tylko wydaje ... a ja miałem K7VZA i problemów mnóstwo - po
wymianie płyty na Gigabyta problemów zero (reszta sprzętu bez zmian).
A ile się męczyłem, ustawiałem, próbowałem chyba wszystkiego - nic to nie
dało. Może zaraz powiesz, że pewnie się nie znam, ale co miałem jeszcze
zrobić? Powiesić ją na suficie?