Re: RAID 0(Stripe)

Autor: garibaldi (garibaldijk_at_tlen.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 00:02:44 MET

Użytkownik "2B" <unlea_at_USUNTOop.pl> napisał w wiadomości news:bvemi8$b42$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
> Zabralem sie za instalacje XP Proff na plycie ecs k7vta3.0 i dwooch
> SeagateIVBarracuda40Gb:
> - tworzy sie ładnie macierz stripe 80Gb
> - WinXP po wcisnieciu F6 dostaje driver do promise lite i widzi dysk 80Gb
> - formatuje 20gb partycji, kopiuje pliki - i WALI BLUE SCREEN na ekran po
> restarcie
>
> Przerabiał ktoś instalacje raid0 i XP?
>
> Zainstalowalem nowy bios do ECS, testowałem roozne drivery Promise i dalej
> to samo - kontroler padniety?
>
> Pozdroowka
> [...]
Hej
Ja mam taki zrobiony na 2x Segate sata 80 Gb 7200 8 mb cache. Na GB 7N400 pro2. Posiada on 2 rozne kontrolery Raid(Gigaraid i sil) i na obu stawialem i all bylo ok. (jak ustawialem na ATA to mialem wtedy 2x WD 80 GB 7200 tez 8 mbcache). W sumie na Ata mialem lepsze osiagi na raidzie 0 (kolo 5 mb wiecej) niz na serialu .. dziwne ale tak bylo :).
Sprawdz kabelki u siebie i czy masz najnowszy bios i sterowniki do raidu. Jest szansa ze to to.