Re: WC na Proca /Nukleon 2N/Atman AT-306/Łada :)

Autor: JorMunGanDur (x_at_x.x)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 23:09:43 MET

User_____<'Paweł
U'>
E-Mail___<kcuf_at_spam.poczta.onet.pl>
MessageID<news:bvegd8$5o5$1_at_atlantis.news.tpi.pl>

> z blokiem to troche przegiecie z cena bo sa lepsze produkty krajowe
To jest produkt krajowy i bardzo dobry, a co znasz jakieś lepsze? bo ja nie
słyszałem

> pompa przydala by sie eheima ninimum 600l/h
Szkoda przepłacać, już kupiłem tego atmana, podobno jest cichy i pompuje jak
oszalały :)

> waz po 15 zeta? pojedz do motoryzacyjnego kupisz napewno taniej a
> gwarantuje ze nie bedzie dziurawy
Za darmo sobie nie pojade :) A skoro zamawiam blok to i wąż przy okazji,
chyba ze różnica w cenie byłaby wyraźna, to się kopsne to castoramy 400
metrów od domku.

--
Pzdr
http://www.republika.pl/jmgd/