Re: SCSI RAID + Linux

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 22:59:04 MET

On Fri, 30 Jan 2004 22:44:27 +0100, ggs wrote:

[...]
> Skladany z elementow?

Nie, MAXDATA. W sumie wszystko śmiga jak trzeba (mam 3 takie serwery,
dwa już postawione, a ten trzeci ma trzymać bazę danych, stąd ten RAID)
Kombinuję, żeby dostawić tam jeszcze dysk ATA, postawić na nim system, a
RAIDa zamontować po postawieniu systemu. Jak myślisz ?
Docelowo mogłoby nawet tak zostać: system na ATA, baza danych na RAID, a
serwer baz danych na RAMDYSK... Powinno wymiatać.

[...]
> Tak ale na SmartArray 641 i za pomoca SmartStart'a w HP i ServerGuide'a w
> IBMach.
> Recznie wlasnie na RAIDzie nie dalo za chiny rady :o(( (BSODy , ciemne
> zwisy , itp.)
>
> Tylko Windows (2000 i 2003). Ale RH byl na liscie do wyboru.

Hmmm, popatrzę dokładniej na utilsy, dali 3 CD-ROMy...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!