Re: Cholerny IE

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 21:40:34 MET

> Od wczoraj Intenet Expolder zaczal mi wariowac. Zaczyna sie odpalac,
> czemu towarzyszy ostry mielenie twardziela, po czym sie zamyka.
> Mozilla chodzi jak burza, a nie jest to tez wirus (przynajmniej
> nieznany moim anty-virusm). Jakies sugestie ?

1)
Jeśli chodzi o tandem, który wyminiłeś, zapewniam cię że to nie Mozilla
jest wirusem (zresztą sam piszesz, że chodzi jak burza). To właśnie IE
jest wirusem, dowodem na to jest, że zaraził ponad 90% komputerów w
sieci, jest bardzo zjadliwy, bardzo mało skanerów antywirusowych go
wykrywa, a najgorsze jest to, że aby go usunąć trzeba się pozbyć całego
systemu operacyjnego :-)

2)
NTG

--