[Tuner TV] Problem ze sterownikami?

Autor: Zone (jga_at_o2.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 20:45:11 MET

Witam

Jestem swiezo po zakupie tunera TV Leadtek Winfast TV 2000
XP w wersji Expert. Zaraz po instalacji napotkalem kilka
problemow. Otoz:
  1.Podczas uzywania wszelkich opcji, ktore wymagaja
wyswietlenia czegokolwiek na ekranie typu numer programu,
zmiana glosnosci, dostrajanie, PIP itd. owe informacje
wyswietlane sa tak szybko ze nie sposob ich zauwazyc.
Podczas trzymania przycisku zmiany glosnosci pasek mruga
wraz z czestotliwoscia "mrugania" diody podczerwieni pilota.
  2.Chcac wlaczyc PIP mrugnie tylko napis Picture in picture
On/Off i okienko na dole sie nie pojawia.
  3.Pod Windows XP Pro SP1a dzialanie myszka w programie PVR
konczy sie blokada pilota. Jak zaczne pilotem i nie uzywam
myszki to jest ok :) Pod Windows 98 SE tego problemu nie
zauwazylem, powyzsze owszem.

Sprzet:
- plyta: Supermicro P3TSSA (i815)
- CPU: Intel Celeron 1GHz (A)
- grafika: z plyty na Intelu poki co bo GF w reklamacji.

Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z takim przypadkiem?
Mi to wyglada na problem sterownikow, choc sa najnowsze ze
strony producenta. Zastanawia mnie rowniez ta grafika na
plycie, ktora nadaje sie w sumie to pisania dokumentow.

Pozdrawiam i dziekuje
z gory za pomoc
/Zone