Ktoś używa LCD 19" Sony??? X, S , HX 19" itp.......

Autor: Jarocki (jaro735_at_NO.SPAM.op.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 19:12:21 MET

Witam

Chciałem zapytać użytkowników LCD Sony, a konkretnie modeli:

19" Sony HX93B
19" Sony S93B
19" Sony X93B

o ogólne wrażenia na temat tych modeli oraz
czy są zadowoleni z tych monitorów, jeśli chodzi o jakość obrazu i
ogólnie o wady i zalety powyższych modeli..........

Czy czas reakcji 25 ms nie powoduje "smużenia" przy oglądaniu
telewizji czy filmów DVD / DIVX???

Jak wyglądają warunki gwarancji na te modele (chodzi mi głównie o martwe
pixele)??

Który z tych trzech modeli nadawałby się najlepiej do aplikacji CAD/CAM 3D
(inżynierskie aplikacje
do projektowania, jak Solid Works czy Pro/engineer)
oraz normalnego użytkowania (aplikacje biurowe, Internet, TV, DVD/ DIVX)??

Czy warto dopłacić kilka "stówek" do HX93B za jasność 450 cd/m2 ? i
kontrast 800:1 ?

Z góry dziękuje za poświęcony mi czas !!

Pozdrawiam
Jarocki