Re: [spam] HP PAVILION 5150 PIII 600MHz

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 19:20:31 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał
w wiadomości news:bvdvf3$1ft$3_at_inews.gazeta.pl

> [.......................]
> Właśnie. chciałbym zweryfikować aukcje tylko nie wiem jaki powód do
> weryfikacji dać. Sprzedaż poza Allegro to nie jest bo został podany
> tylko link do aukcji:/

http://www.allegro.pl/contact/contact.php
Bezpieczeństwo <-> Chcę zgłosić spam (e-mail, grupy dyskusyjne)

Wklejasz nagłówek wraz z treścią spamu, wysyłasz i otwiera się okno:

"Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to będzie możliwe
(na ogół w ciągu pierwszych 48 h).
Odpowiedź otrzymasz na adres: mój_at_adres.pl "

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."