Re: Abit Nf7-S a opcja S.M.A.R.T.

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 17:49:55 MET

Użytkownik "Tomeks" <tsztelak[nospam]@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:401a133c$1_at_news.vogel.pl...

> U mnie SpeedFan ( oraz kilka innych programow) pokazuje info o dysku bez
> najmniejszego problemu, wiec nie jest to raczej wina plyty ( Rowniez
uzywam
> Abita NF7-S).

Ostatnio zainstalowałem nową wersję i się trochę zdziwiłem: owszem pokazał
info o dysku ale o Barracuda 120GB SATA. Natomiast o WD 400JB, który jest
systemowym już nie ma nic. Dodatkowo Barracuda jest jako HD0 ??
IMHO program jest do bani bo na nowej Baśce 120GB pokazuje 60% fitness LOL

--
pozdrawiam
Marcin