Re: [Wazne] GF 3 TI 200 vs. Radeon 9200

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 18:18:12 MET

Uzytkownik "yezooz" <green_yo_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
>
> Od razu mowie iz wiem ze tego typu pytania pojawiaja sie czesto ale
> znajomy kupuje grafe z dosc ograniczonymi srodkami (300zl) i nie
> chcialby wyrzucic tych ciezko zapracowanych pieniazkow w bloto :)

> Creative GeForce 3 Ti 200 lub Radeon 9200 (HIS) 64 MB RAM

radka kupisz za to nowke a gf niestety raczej tylko uzywanego nowy to z 50zl
wiecej.
Tez mam podobny dylemat tyle ze z bolem wydam 400-500zl i zdecydowalem sie
na nowego gf 4 ti4200 ,ceny uzywanych na allegro malo atrakcyjne a
konkurencja cenowa moglby byc fx5600 (zwykly nie ultra) lub radeon 9600 (tez
nie pro) - a niestety obie te karty oprocz tego ze wspieraja dx9 to sa duzo
mniej wydajne- mysle
gry wymagajace dx9 sie upowszechnia to pewnie obie te karty beda sie tak
nadawaly do gier jak dzis gf 2 mx.
Niestety tak nam sie uksztaltowal rynek ze tak do 800 zl to nie ma ciekawych
i perspektywicznych kart dla gracza .
pzdr