Re: Kiedy spadną ceny laptopow? [OT]

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 11:19:13 MET

Użytkownik "Walter Schellenberg" <kmarci_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvb8m3$btd$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Panowie experci z branzy jak myslicie
> czy kiedys kurde ceny tych laptopow spadna?
> Czy to zawsze bedzie drogie jak zloto ?
> Jaka przewidujecie przyszlosc cenowa laptopow?

Wiecie jak jest w Stanach? Kolega kupił tam rok temu wypasionego laptopa za
pół ceny, bo miał jednego piksela wypalonego (u nas do 5 pikseli mieści się
w normie - chociaż nie wiem czy jeszcze to obowiązuje), przyjechał do Polski
i po roku sprzedał go jeszcze drożej niż gdyby w Stanach zapłacił pełną
cenę. Inny numer - tam można coś kupić, zepsuć, zniszczyć, upuścić i w
dodatku zgubić paragon, a i tak przyjmą i wymienią na nowy (autentyczne).
Nie lubię zbytnio tego kraju, ale jak słyszę opowieści o reklamacjach w
Polsce, o tych wszystkich historiach w serwisie to .... ech ... szkoda
gadać.