Re: WD, Maxtor, Segate rozne opinie...

Autor: garibaldi (garibaldijk_at_tlen.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 01:29:45 MET

> najnowszy hdtach to 2.70 .. :)
>
> no wynik mimo raidu w hdtachu jest jednakowy z tym bez raida ... czyli
> jakby testowal jeden dysk ...
> a mogles mi pokazac testy winbenchem bez raida, bo o takich testach
> mowilem ja ...
> --
> Pozdrowienia!
> Phyt0n
> [How to IM me?] [ICQ:27687525] [Jabber: phyton_at_jabber.wp.pl] [GG:507613]

Reszta jest mniej wiecej podobna +/- 5 MB/s. Jednak HDtach od wersji 2.54 obsluguje duze dyski i raid 0. Takie same wyniki uzyskalem na asusie deluxie, gigabicie i na abicie (rozne uklady sterujace raidem). Wiec o pomylce nie ma mowy... cos z HDtech jest nie tak do konca... A jezeli raz sie myli to kto wie w czym sie jeszcze moze walnac...