POMOCY SIEĆ WINXP

Autor: benov (benov_at_wp.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 01:23:32 MET

WITAM
Mam straszny problem zmienilem komputer i za nic nie moge skonfigurowac
sieci w winXP. Wczesniej mialem ME teraz zmienilem komputer i systemy. Mam
wszystko zaintalowane(chyba) poprawnie tzn. sterowniki. I nie wiem czemu nie
moge skonfigurowac tego dziadowstwa. Prosze o pomoc na priv albo na grupie.
Jakby sie komus chcialo, to tak opisac krok po kroku. Na wszelkie pytania
ktore moga pomoc w rozwiazaniu mojego problemu oczywiscie odpowiem.

Pozdrawiam
---benov---