Czy dodatkowy kontroler ata to dobry pomysł?

Autor: Wojtek (wojtek_sliwinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 00:02:03 MET

Witajcie,
Do swojego kompa chcę dołożyć drugi twardy dysk, ale mojaa płyta główna
niestety go nie widzi (dysk WD 40GB). Czy jeśli podłącze ten dysk przez
dodatkowy kontroler ata u133 to będzie on widoczny w systemie i czy będę
mógł używać tego nowego dysku jako systemowego (dla windows 98 lub XP)?
Gdzie można znaleźć opisy takich konfiguracji by zrobić to samodzielnie?
Bardzo proszę o poradę
Kuba