Re: [głupie?] Zostaje kopnięty...

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 21:05:01 MET

On Thu, 29 Jan 2004 01:28:56 +0100, "Rafal" <netrafal_at_poczta.fm>
wrote:

> Uziemienie robi się tak prosto jak jajecznice. + w gniazdku (tam gdzie jak
> wkladasz srobokret z dioda to sie nie swieci) laczysz drutem miedzianym z
> bolcem. Nic prostszgo. Gniazdko z bolcem 7zł w tesco

Ty człowieka w błąd nie wprowadzaj, bo jeszcze zrobi krzywdę albo
sobie, albo komuś postronnemu.
Primo: to nie jest uziemienie tylko zerowanie.
Secundo: do prawidłowego wykonania instalacji zasilającej radzę
zatrudnić elektryka z uprawnieniami (coby przypadkiem uziemienia nie
podpiął pod kaloryfer albo inną rurę z wodą).

--
Pozdrawiam
  Bartek