Nowa karta graf. + problem z zarzadzaniem energia (monitor gasnie i sie nie zapala)

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 19:16:09 MET

Witam,
mam pytanie. Ostatnio spalila mi sie moja stara, zacna karta graficzna,
wiec zdecydowlem sie zakupic nowa (His Radeon 9200 VIVO). Zainstalowalem
ja i funkcjonuje dobrze, tylko pojawilo sie kilka problemow, ktore
zaobserwowalem dopiero po wymianie karty, a jeden z nich jest
najistotniejszy. Oto on: :)

Zazwyczaj mialem tak skonfigurowane ustawienia oszczedzania energii, ze
po 15 minutach monitor sie wygaszal i zapal dopiero po poruszeniu myszka,
albo po nacisnieciu czegokolwiek na klawiatrzue. Teraz monitor po
wyznacoznym czasie gasnie, ale nie reaguje na ruchy myszka itp. (no
signal input... tak jakby kabelek byl odlaczony od karty). Wazne, ze
komputer caly czas normlanie pracuje, nie zawiesza sie, czyli problem
lezy raczej wlasnie w zarzadzaniu energia (tak podejrzewam).
Pozsotaje tylko restart. Zainstalowalem te sterowniki, ktore byly na
plycie. Mam WIN98SE.
Ktos wie co robic?

pozdrawiam
s.