Re: Jakie ustawienia w biosie - IRDA ???

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 16:08:46 MET

> Half Duplex czy full Duplex

Do telefonu potrzebny jest full duplex, bo nadajesz i odbierasz dane.

> A tak przy okazji,da się uruchamiać aplikacje za pomocą zwykłego pilota
poprzez
> IRDĘ czy też muszę zainstalować specjalny kabelek do COMa 1

Podobno sie da, mnie osobiscie sie niestety nie udalo :(. Nie wiem czy byl
to problem sprzetowy ( piloty moga chyba pracowac z roznymi szybkosciami i
trzeba dobrac odpowiedni odbironik) czy programowy ( jest problem zeby
znalesc soft ktory wpolpracuje z irda podpieta do plyty ), ale sie poddalem.
Wiec jezeli komus by sie to udalo to tez chetnie sie dowiem jak.

Pozdrawiam