Re: LiteON DvD

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 15:52:07 MET

Dnia 2004-01-29 15:45, Andre napisał(a):

> bardzo Cie prosze przeczytaj jeszcze raz mojego posta..... ja pisalem ze jak
> czyta +RW to czyta rowniez +R.... sytuacja odwrotna nie musi zachodzic....
> to tak jak w matematyce- kwadrat jest prostokatem ale prostokat nie musi byc
> kwadratem.... czy teraz jasne?

Dlatgo napisalem, ze nie do konca na temat... i tak samo o tych kwadratach.
A glownym tematem mojego posta byla odpowiedz na pytanie zawarte na
samym poczatku... czyli:
        "Jstnieje na rynku LiteOn DVD, ktory czyta wszystki formaty plyt dvd,
rw, rom zarowno + jak i - ?? Podajcie konkretne modele."

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834