Glosnik pc

Autor: Jan Kowalski (osoba_at_microsoft.com)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 15:24:55 MET

Witam
czy przez glosnik pc (ten w obudowie) mozna odtwarzac muzyke ? Nie chodzi mi
o jakość bo tam wiele sie nie wycisnie, tylko o mozliwosc kilka dni temu
poracowalem na komputerze gdzie byly glosniki, posluchalem kilku fajnych
stacji radiowych w internecie, i chcialem zeby cos brzdakalo przy pracy a
glosnikow zewnetrznych nie chce mi sie montowac zreszta nie moge dzial
handlowy firmy. Myślę ze to możliwe mialem kiedys programiki - syntezatory
mowy, ktore odtwarzaly przez glosnik pc, mysle o rozwiazaniach dla windowsa
od strony softu.
Pomozecie towarzysze?
Mariusz