Re: Jaki DIMM w starej plycie?

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 13:59:17 MET

> 100Hz - i wykryje calosc jak sa 133Hz to polowe wykryje

No proszę tak proste że aż genialne.
Zapewniam Cię że jedno ma tyle z drugim wspólnego co np.
indeks prędkości opony do tego czy jest ona kierunkowa czy nie :)
A sam mam jednobankowe kości 100 Mhz (a nie Hz) które na płytach BX
są widziane w połowie.
Proponuje zajrzeć na FAQ tej grupy tam jest to dobrze wytłumaczone.