Re: zasilacz CHPC-360-302 - gdzie podlaczyc fan speed monitor?

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 12:53:22 MET

Mam zasilacz HPC-360-302 DF ACTIVE PFC
>z wystajacym z niego kabelkiem "3-pin Fan Speed Monitor."
>W którym miejscu nalezy go podlaczyc na plyte
>Na plycie sa 3 miejsca, gdzie mozna to wetknac, ale
>dwa z nich maja sensor, a jedno nie (na obrazku jest, ze
>jedne sa zolte, a drugie biale - natomiast m mojeje plycie
>wszystkie sa zolte). I czy to w ogole ma jakies znaczenie,
>gdzie sie to wetknie? -zwlaszcza, czy ma to jakis wplyw
>na dzialanie lub nie "ACTIVE PFC"

Pewnie nie ma znaczenia gdzie wetkniesz kabelek, no moze takie ze w innych
okienkach bedzie pokazywala sie predkosc wiatraczka. I napewno nie ma to
wplywu na PFC :).

>W tej chwili procek jest pod FAN2,
>a kabelek z zasilki wisi sobie luzem, bo po podpieciu
>we wspomniany FAN2, w oprogramowaniu monitorujacym
>wyskakiwal jakis "Warning, costam, costam..."

To costam,costam to pewnie ostrzezenie ze wentylator sie kreci za wolno,
albo w ogole. Tym sie w ogole nie przyjmuj, bo zasialcz sam sobie reguluje
kiedy go wlaczac.

Pozdrawiam