Radiator Revoltec Avalanche II

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 05:34:45 MET

Witam.
Nie wiem czy tylko u mnie tak to działa, ale wg mnie to w sumie nie działa.
Na stronce 4max piszą że do procesorów powyżej 2000+ zalecany jest montaż
wentylatora. Rozumiem przez to ze ponizej 2000+ nie trzeba go montować.
Niestety jednak w praktyce trzeba, u mnie bez wentylatora w jakies 5 minut
procek
osiągnął temperature 65 stopni. MSI KT4V, Athlon XP 1700+.
Na patencie zamontowałem wentylator od zalmana chyba 120mm srednicy, albo
90.
Jakis wiekszy taki, zeby mogl schłodzić ten radiator z prockiem do
temperatury 44-46 w idlu
i okolo 50-51 podczas grania w hulk'a, musi chodzic na max obrotach.
Niestety takie rozwiązanie mija się z celem, kupiłem radiator który miał być
niesłyszalny
bo ma super hiper odprowadzanie ciepla i wogule jest zajebisty za 250zl.
Tymczasem teraz komputer wyje mi jak jakis farelek na max obrotach a
temperatura jest wysoka :(
Jestem wściekły ze wydałem 250zł na takie gówno które miało mi schładzać
cpu.
Nie polecam nikomu, chyba ze do chłodzenia procków poniżej 1000+ ;)
Pozdrawiam.