Re: Dziwny start Radeona 9200

Autor: yamma (yamma_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 11:23:31 MET

Użytkownik "Turms" <turms_at_NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "yamma" <yamma_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> tez mam podobny problem ale z R9000. troche postow nizej zamiescilem swoj
> opis... nie dostalem jakies sensownej odpowiedzi. jakbys rozwiazal problem
> to daj znac.

Po serii testów, które wykonałem wszystko wskazuje na to, że PesTYcyD miał
rację. Zasilacz jest do dupy. Niestety w pewnym sklepie (nazwę podam jak
kupię nowy zasilacz i na 100% udowodnię winę obecnego) sprzedali mi
badziewie - najgorsze jest to, że nie da się go zwrócić - jest przecież
sprawny a że nie podaje tyle prądu co potrzeba, to już nikogo nie obchodzi.
W Twoim przypadku więc radzę pożyczyć od kogoś zasilacz jakiejś dobrej marki
i sprawdzić.
yamma