Re: Sklepy z duzym wyborem zasilaczy

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 10:32:54 MET

Hey,

Użytkownik "Phyt0n" <NOphytonSSPAMM!@konta.plo.plNOSPAM> napisał w
wiadomości news:bvache$i5l$3_at_korweta.task.gda.pl...
> Phyt0n wrote
>
> zreszta nie ... po co na wiecej niz 2 lata, skoro i tak niedlugo wchodzi
> standard BTX i troche sie zmieni w calym konfigu obudow, plyt i zasilek ..

Niedlugo wychodzi ? Ty wiesz ile trwa wprowadzenie na rynek nowego standardu
? Zanim bedzie BTX powszechni to minie jeszcze ze 2 lata. A ja ze swojej
storny zycze Ci, aby w tym czasie Twoj Rubikon pracowal bezawaryjnie. Bo
Twoje hasla w stylu "przeciez dziala, jakby mial pasc to by padl" wskazuja
na to, ze jest Ci obce zjawisko starzenia sie materialow.

Pozdrawiam, Paweł