Re: Polska literka ł a raczej jej brak.

Autor: Przemek \(Belchatow\) (adres_at_w.stopce.invalid)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:38:55 MET

Przemysław Łużny naskrobał(a)/wrote:

> Podejrzewam, ze akurat Winda nie ma nic wspolnego, ale zeby nie bylo
> watpliwosci wiec podalem.

Akurat ma, to problem software (czyli NTG).
Ale żeby nie było że nie pomogłem- najczęściej związane
 ze sterownikiem karty graficznej by Intel (skrót klawiszowy alt l).
http://www.intel.com/support/graphics/sb/cs-004713-prd39.htm

--
Przemek ( przemek7{at}w{kropka}pl )
Twój chirurg wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie.