Jaki monitor 17" LCD? (do Linuksa, jako TV, ...)

Autor: Mirek Rewak (cave_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:19:53 MET

Hej!
Zastanawiam sie nad kupnem monitora LCD bo mój poczciwy 15" CTX wysiadł
:(. W pracy mam LCD 17" i mi on bardzo pasuje, tak więc chciałbym w domu
miec coś podobnego.
Proszę o poradę, jaki monitor LCD 17" wybrać (i najlepiej jakich się
wystrzegać).
Ważne:
- musi bezproblemowo działać z Radeonem 9000 (w sieci znalazłem info, że
niektóre mogą sprawiać problemy)
- współpraca z Linuksem (w domu używam tylko Linuksa)
- monitor u mnie robi również za telewizor (karta tv) - czy jakość
obrazu TV będzie ok na LCD?

Na razie mam do wyboru:
AOC LM720A, AOC LM729A
NEC 1701
NFREN NF-1800 (ale 18")
Phillips 170S4FG
Hyundai L70S

BTW Czy szukać specjalnie z wyjśćiem DVI? Ma on duży wpływ na jakość?

Aha, najważniejsze, cena ok 2 tys. (oczywiście im mniej tym lepiej). Czy
znajdę lcd z DVI w tej cenie?

BTW2 Co sądzicie on tym NF-1800? Bo w sumie 18" w cenie 17"tki :)

BTW3 W pracy mam monitor ASTRON, raczej chyba nieznana marka,
"niefirmowa" i sprawuje się on bardzo dobrze.

Pozdrowienia,
Mirek Rewak