Duże dyski WesternDigital i problemy

Autor: Ghost (duch_at_BEZSMIECIdesk.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 06:56:19 MET

Witam,

Mam dwa komputery, jeden z prockiem AMD (płyta na NForce2), drugi na INTELU
(płyta ASUSa). W obu są dyski WD, w tym z amd jest 160 GB , w drugim jest
serial ata 160 GB i 120 GB zwykły. Problem polega na tym, że dyski przy
włączaniu komputera, reset lub poprostu w czasie pracy potrafią się wyłączyć
(znikają z Mojego komputera w XP i nie ma do nich dostępu). Dopiero
wyłączenie komputera czasami nie jedno, pomaga. Na kompie na intelu zaczęło
się to dziać dopiero jakiś czas temu.

Spotkał się ktoś z takim problemem?

Pozdrawiam,
Ghost