Re: ciekawostka - dziwne uszkodzenie fdd

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 04:17:01 MET

W artykule news:bv9dt2$prq$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): BartekK z adresu <sibi_at_terror.org.pl> napisał(a):

> komputer dzialal u znajomego dluuugo - az przyszedl do mnie zrobic nowy
> system
> odpalam sobie system z CD bootowalnego, nowego biosa chce wgrac -
> okazuje sie - ze nie czyta stacja dyskietek, patrze do biosu a tam
> "halt on errors : none" - przelaczam na "always" i po restarcie "fdd
> error, press F1 to contiune" - czyli flop padniety (nawet nie zaskrobie
> pomimo "floppy boot seek" wlaczonego...
> No ale nic, odpalam rozwalonego windowsa - a tu zonk - flop dziala :)
> podlaczylem innego fdd - dziala i pod dosem, i pod windowsem...
> [...]

Ano co chcesz... z fdd jest jak z ludzmi...jeden woli dosa...inny
kolorowego windowsa...
Ten akurat lubi kolory i sie buntuje...po dupie drania niech nie marudzi.
:-)

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
** HDD:IBM 45GB 7200, SEAGATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **