Re: Powazny problem !!! (plyta glowna?)

Autor: - darek - (dbi_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 16:18:33 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nosp_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> - darek - naskrobał:

> Zmień się z kolegą na moduły na dłużej. Oprócz jakiegoś uszkodzenia
> płyty ja tu czuję że ten twój moduł (typ) się jakoś z płytą nie lubi.

A teraz kolejny odcinek z serii "W czym lezy problem?" :]
Teraz to bedzie dopiero zagwostka - zamienilem sie z kolega na kosci. On
tez ma 256MB DDR 333MHz ale innego producenta. Podlaczylem ja i sprawdzilem
kosc programem Memory Gold a wyniki... troche mnie zaskoczyly. Najpierw
QuickTest (32bit)- wszystko w porzadku, nastepnie odpalilem normalny test a
wyniki nastepujace: 8bit - OK, 16bit - bledy, 32bit - OK
I jak teraz to tlumaczyc? Moze jakis fachowiec spotkal sie z czyms podobnym?
Moze ktos widzial cos podobnego?
Za wszelkie spostrzezenia i wskazowki z gory dziekuje :] zyczac przy okazji
Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2004 Roku :]

Pozdrawiam
- darek -