Re: dzwiny problem

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 01:42:40 MET

Użytkownik "Moskit" napisał w wiadomości >

> Windows 98 nie chce sie zainstalowac przy karcie gforce 400 64mb tzn na
> poczatku instalacji wykakuje czarny ekran i na tym koniec wiec zmieniam
> karte na inna np gforce 200 64mb i sie instaluje pozniej przekladam karte
> dziala sys, ale po jakims czasie wywala blad systemu ze nie moze otworzyc
> okienka moj komputer ie oraz czasem wogole pusty pulpit
> Moze ktos z kolegow spotkal sie z podobnym problemmem??

Jak dla mnie padnięta karta, mimo że wydaje sie pracować w pewnych
sytuacjach prawidłowo. Miałem takie najpierw z VooDoo Banshee, potem z
GeForcem4MX. Windows98 też nie chciał sie instalować, wywalało instalację po
drodze, a jeżeli wstał system to zainstalowanie karty graniczyło z cudem.

W obu przypadkach (przynajmniej u mnie) sprawę rozwiązała wymiana
gwarancyjna karty.

Pozdrawiam, Wojtek H.