Re: memtest możliwe?

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 23:51:49 MET

Użytkownik "~" <mikolajs2_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> dokupiłem do laptopa 64MB, ale sukinkot niestabilny potwornie, właśnie
> leci 10 pass w memteście i jest UWAGA!!! 2287118 Errors, tak, jak to w
> ogóle się odpalało przy 2mln ( a co oznacza Errs, tam jest 0 ?)
> Sprzedawał gość na Allegro i nawet mu wysmażyłem zgrabnego pozytywa ;-(

Pamięci raczej rzadko padają....
Może masz je za bardzo "podkręcone" w BIOS-ie lub
tych pamięci nie obsługuje Twoja płyta w laptopie....
Sprawdź na jakich kościach zrobione, zobacz jaka technologia, timingi etc.
i porównaj z ustawieniami BIOS-u...

Na allegro można kupić wazonik, książkę ew. film na DVD....
Teoretycznie kupując na Allegro masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni....,
ale jak sprzedający się uprze to pozostaje ci droga sądowa...
A tu pierwszą linią obrony sprzedawcy będzie ESD...
a jak nie wiesz o czym piszę to niestety, może to faktycznie Twoja wina....

ax