Re: Proszę się nie śmiać... poważna sprawa! - PRACA? (długie)

Autor: DarksidEye (darksideye_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 15:52:46 MET

No to podsumowując Wasze wypowiedzi...

- to nie ma byc "data bank" do fotografii... wiem, ze takie rzeczy sa na
rynku,
urzadzenie, ktore wymyslilem na rynku nie jest dostepne.

- mój wynalazek jest dosyć prosty do zrealizowania, ale musze miec kogos,
kto sie zna na elektronice i oprogramowaniu. Sam nie stworzę dokumentacji
na potrzeby patentu.

- tak naprawde, to liczy się, czy znajdzie się ktoś, kto by ten wynalazek
kupił,
a z tym wydaje mi się nie będzie problemu.
Na obecnym etapie widzę co najmniej trzy kategorie firm,
którym można by go sprzedać.
Do tego przypuszczam, że dałoby się zorganizować dotacje
z pewnych źródeł na realizacje projektu, który mógłby
mieć spore znaczenie dla życia społecznego.

Przepraszam, że nie piszę bardziej szczegółowo, ale nie chcę
zdradzać pomysłu.

Jak na razie nikt sie nie zgłosił.. a szkoda....

Pozdrawiam!

Michał