Myszka A4tech Libero RF 225 i problem

Autor: Luki (luki_at_no.spam)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 23:22:54 MET

Witam.
Jestem (nie)szczesliwym posiadaczem tej myszki i WinXP.
Otorz po wcisnieciu lewego przycisku myszki, przytrzymaniu
go przez ok 3-4 sek i puszczeniu myszka zachowuje sie dalej
tak jakby ten przycisk byl wcisniety. Trzeba go jeszcze raz
nacisnac, zeby "puscil". Mam zainstalowane oprogramowanie
do myszki, jednak jak je odinstaluje to to nie rozwiazuje problemu.
Byc moze zostaja jakies smieci ktore nalezy wykasowac recznie?
Chce zaznaczyc, ze to zachowanie nie jest wada sprzetu, bo gdy
zamienie klawisze (np dla leworecznych) dalej mysza sie tak zachowuje
z ta roznica, ze teraz dla prawego przycisku. Takze na tym samym
sprzecie, tylko pod linuxem myszka dziala normalnie, prawidlowo.
Czy spotkal sie ktos z czyms takim? Czy moze juz bylo?
Jak tak to prosze o odpowiedz, ewentualnie o namiary czego
szukac w archiwum, bo do tej pory nic konkretnego na ten
temat nie znalazlem.

Z gory dzieki za zainteresowanie

--
Pozdrawiam