Re: ecsk7s5a + usb 1.1 (dodatkowe) na plycie + nowa obudowa

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 22:16:21 MET

Dnia Wed, 28 Jan 2004 21:42:22 +0100, "orbital" <kopciej_at_op.pl>
napisał(a):

>Witam
>
>na plycie ECS K7S5a v1.0 jest 9 pinów do podlaczenia doatkowego portu USB,
>tak tez chce zrobic (podlaczyc port USB z przodu obudowy), niestety
>instrukcja milczy na ten temat wiec zwracam sie z prosba tutaj.
>
>Na plycie wyglada to tak:
>[1][2]
>[3][4]
>[5][6]
>[7][8]
>[x][9]

Tak nie wyglada :-) bo 9 jest 'no pin' a nie 10. Co i tak nie ma
znaczenia :-) bo ani 9 ani 10 nie jest Ci do niczego potrzebny.
Niemniej skoro sie pomyliles, to oznacza ze zle zaczales liczyc!
Sprawdz, nieparzyste sa przy krawedzi plyty, parzyste wyzej, w
kierunku pozostaleych elementow plyty. Ale z Twojego szkicu wynika,
ze sie pomyliles przy pisaniu, bo 9 wsloczyla do parzystych, wiec
chyba dobrze widzisz tylko zle Ci sie napisalo. :-)))

>Natomiast wg instrukcji od obudowy mam wykorzystac te kabelki (dla USB 1.1):
>kolor czerwony VCC5V
>kolor bialy (USBD-)
>kolor zielony (USBD+)
>kolor czarny (masa)
>
>Pyt: Co do czego ?

Ja to zrobilem w ten sposob (i wszystko dobrze dziala od czerwca ub.
roku...), ze wykorzystalem tylko jeden zestaw portow (bo sa trzy:
JUSB1/JUSB2/JUSB3) na plycie, i do tego zestawu podlaczylem obydwa
porty z przodu obudowy.

1 VREG_FP_USBPWRO Front Panel USB Power -----> VBUS na pin 1
gniazdo 1
2 VREG_FP_USBPWRO Front Panel USB Power ----> VBUS na pin 1
gniazdo 2
3 USB_FP_P0- USB Port 0 Negative Signal -> D- na pin 3 - gniazdo 1
4 USB_FP_P0- USB Port 1 Negative Signal -> D- na pin 3 - gniazdo 2
5 USB_FP_P0- USB Port 0 Positive Signal -> D+ na pin 5 - gniazdo 1
6 USB_FP_P0- USB Port 1 Positive Signal -> D+ na pin 5 - gniazdo 2
7 GND Ground -> GND na pin 7 - gniazdo 1
8 GND Ground -> GND na pin 7 - gniazdo 2
9 KEY No pin
10 USB_FP_OCD Overcurrent signal

Powodzenia.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}