Re: zbyt duży efekt pompowania

Autor: DeXtoR27 (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 21:51:19 MET

Nathan napisał(a):

> to przyznaj sie pzrynajmniej jaki to monitor, w jakiej
> rozdzielczosci i odswiezaniu...

samsung 765MB przy każdym odświeżaniu i przy każdej rozdzielczości ...
przy pojawieniu się na całkowicie czarnym tle czegoś białego okienka
czy innej pierdoły obraz przesuwa się we wszystkich kierunkach o jakiś
1mm .. niby mało ale jak dla mnie aż nadto widoczne ... aż ikonki mi
się przesuwają :(((

dawniej było ok ale ostatnio pojawił się ten efekt .. jak dla mnie to
pierwszy i ostatni samsung ...

--
DeXtoR
gg: 3811238