Re: przeniesienie macierzy RAID na inny kontroler

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 20:49:22 MET

Nieustraszony(a) niczym CookieMonster napisał(a):

> dlaczego sie nie nadaja? przeciez wiem co mam, dwa dyski SATA sa
> stripowane i system i widzi je jako jeden duzy

To że widzi to nie wszystko.Nie osiągniesz ponoć właściwej
wydajności.Poszukaj w postach na tej grupie.

> jezeli moge wiedziec jaka to metoda to bede dzwieczny

Trzeba zrobić sobie image tego Raida na jakimś innym dysku lub wypalić na
płytkach.
Następnie podpinasz te dyski do innego kontrolera, ustawiasz na nim Raid 0
(tracisz dane) i z obrazu
zgrywasz na ten nowy układ. Może pojawić się problem ze sterami, więc
wcześniej (przed zrobieniem obrazu) należy je zainstalować,aby system
mógł przy podnoszeniu je znaleźć.Do robienia obrazu z Raidów używam
DriveImage 2002.Kiedyś na trochę starszej wersji Ghosta straciłem wszystko.
Obraz Ghost zrobił,ale w drugą stronę poległ na raidzie.Najnowszy już sobie
jakoś radzi,ale mam ten niesmak.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!