Re: zbyt duży efekt pompowania

Autor: DeXtoR27 (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 20:16:28 MET

Phyt0n napisał(a):

> nie dowiesz sie nic poki nie zaniesiesz monitora do sklepu ... to
> nie grupowicze beda uznawac ci reklamacje, lub nie, prawda?

musze mieć cały czas dostęp do komputera, i nie mam czasu by dawać
monitor na dwa tygodnie do serwisu przekonać się na końcu że dostaje
ten sam monitor .. a w sklepie mi powiedzieli że można oddać do serwisu
ale oni nei wiedzą czy to będzie w ogóle naprawione ... więc się pytam
czy ktoś oddawał monitor do reklamacji na podstawie tego efektu
pompowania i czy zostało to pomyślnie rozpatrzone

--
DeXtoR
gg: 3811238