Poszukuje elektroniki do dysku Samsung SV3063H

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 20:18:30 MET

Mam dysk ktorego elektronika (mam nadzieje ze tylko) zostala uszkodzona
przez zasilacz ktory podal nagle zbyt duze napiecie.

Dysk to SV306H (pojemnosc 30.6GB)
REV.A 2000.10

Dysk posiada sporo danych o charakterze sentymentalno pamiatkowym :) Na
oddanie do specjalistow nie mam kasy, a sprawa wyglada tak ze pewnie
wystarczy podmienic elektronike i powinno byc dobrze.

Poszukuje dawcy elektroniki - moze byc tylko pozyczenie.

--
Free Car Simulator
http://sedez.iq.pl/~hellfire/car