Re: chieftec- awaryjnosc

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 19:13:17 MET

Na grupie próbowaliśmy znaleźć jakieś wytłumaczenie na problemy z
Chieftecami, jednakże nie znaleźliśmy. Mój problem polegał na tym,że
wywalało mi korki-po zmianie korka (z10A na 16A) jest już git! Więc chyba te
Chieftec'i nie są takie awaryjne, a może nasza elektryka itp. nie są
przystosowane do mocnych zasilaczy z prawdziwego zdarzenia?! ;-) Mój nr
seryjny,to 0332, więc nie Twój. Jednemu człowiekowi spaliły się
Chiefteci,ale jak spaliły mu się aż 3 ! egzemplarze, to nie może być wina
Chieftec'a (bardzo małe p-stwo,że aż 3 podrząd zasilacze był awaryjne).
pzdr,
<WojtaS>