Re: EIZO L557

Autor: PARKER (adamparker_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 18:35:33 MET

Użytkownik dr_ops napisał:

> Witka,
> piszę żeby sie pochwalić nowym monitorkiem 17' LCD, który nie wypala oczętów
> moich i cały jest żyleta i w dodatku w jedynym słusznym kolorze: CZARNYM
>
> niestety ma jedną wadę: stoi u mnie w fabryce a nie w domciu ..

Mam takiego..... Tyle że biała ramka i dzieki temu ma TCO 03 .
Obraz jest super. Zwłaszcza do internetu, zdjęć i worda. Co do gier to
ma matryce MVA czyli potrafi smużyć pomimo 25 ms . Ale ja uważam że do
grania jest Play Station 2 itp. Miałem poprzednio Samsunga 15 " 151S i
nie ma porównania. Czarny jest czarny a w Samsungu każdy róg był inaczej
podświetlony. Pozatym można podłączyć 2 kompy - jeden na DVI a drugi
analogowo. Generalnie zdecydowanie polecam.