Re: Zestaw 5.1

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 15:18:56 MET

W artykule news:bsusvp$a4q$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Pawel z adresu <Pavvcio_at_op.pl> napisał(a):

> Tyle niestety nie posiadam pieniedzy :( W koncu to Polska!!! A co
> myslicie o jakim zestawie creative 5.1 do max 200zl Wczoraj bylem w
> Media Markt i ujrzalem w/w zestaw za chyba 149 zl

Juz chcialem ci polecic fajny zestaw logitecha za >1000zl, bo widze
ze swoj gosc gdy czytam cos takiego: "bedzie mial "rece i nogi"
a nie jakis tani shit", a tu taki zawod. Za 200zl w zadne 5.1 to ja bym
sie nie ladowal. Lepiej doloz troche, jedz na gielde i kup jakies
glosniki,
wzmacniacz i zloz stereo, a i tak bedzie lepiej gralo niz to 5.1

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644