Re: Jaki monitor LCD 19 cali polecacie ???

Autor: Turms (turms_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 17:34:00 MET

Użytkownik "KuAeR" <kuaer_at_videofan.pl> napisał w wiadomości
> Monitor AG NEOVO z całkowicie uszkodzonym nawet JEDNYM pixelem podlega
> wymianie gwarancyjnej niezależnie od tego, w której części ekranu znajduje
> się uszkodzony piksel. Monitory AG NEOVO jako jedyne w Polsce zostały
objęte
> usługą, która gwarantuje klientowi 100% sprawnych pixeli podczas zakupu. Z

nie jest to jedyna taka firma. LCD iiyama'y maja przez 1 tydzien po zakupie
norme ISO 13406-1,
a pozniej tez maja znacznie lepsza gwarancje niz zaklada to norma '2'.
osobiscie mam gwarancje ze moze wystapic max 1 bad pixel na 1 mln pixli
przez okres calych 3 lat uzywania (oczywiscie gwarancja d2d). czyli przy 1
(pelnym) bad pixlu na 15" LCD mam prawo reklamowac, bo 15" ma < 1 mln pixli.
tak wiec, lepiej unikaj uzywania sformuowan "jedyne w polsce" itd :-).

pozdr
Turms