Re: Najlepszy cooler do P4 2.4

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 17:20:30 MET

> Chcesz powiedzieć, że zdaża się, że dotkniesz palcem radiatora na CPU i
> poczujesz chłód ?

> Albo pustą czaszkę.

Po pierwsze zachecam do zapoznania sie z Netykietą. A po drugie tak jest
rzeczywiśćie. Maksymalna predkosc obrotowa mojego boxowanego wiatraka to
2500 tys. obrotow. W Asusie redukuje do 12/16 czyli do 2000obrotow.
Temperatura nigdy mi nie skoczyla ponad 35 stopni a srednio utrzymuje sie
okolo 30stopni. Dotykajac palcem radiatora na CPU czuje chlod. Az tak Cie to
boli? ;)