Re: Jakość obrazu a sterowniki.

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:32:16 MET

> Jasne! Chcesz powiedzieć, że na różnych sterownikach, w tej samej
> rozdzielczości, tej samej częstotliwości pionowej i poziomej masz inny
> obraz? To po prostu nie realne zupełnie. No chyba, że producent zaszył w
> karcie i sterowniku opcję "Jakość obrazu w skali od 1 do 6" albo
> "Włącz/Wyłącz filtry na wyjściu".
> Wydaje się to mało prawdopodobne. Różnica może wynikać z innej
> rozdzielczości, innej częstotliwości lub innych opcji takich jak
> "wygładzanie obrazu" itp.

Teoria teoria a praktyka praktyja ;) Przy dokladnie tych samych
ustawieniach - tej samej rozdzielczosci oraz odswiezaniu na niektorych
sterownikach widac inne sposob wyswietlania obrazu. Juz nie pamietam jaka to
byla dokladnie wersja sterownikow ATI ale szczegolnie na jednej z nich dalo
sie odczuc duzy skok jakosc w stosunku do poprzedniej - chyba nawet na
benchmarku czy na chipie byla wypowiedz... nie pamietam ale wiem ze czytalem
cos takiego. Zreszta... wiem co widze ;)))